Autorski system badawczy daje gwarancję efektywnych, rzetelnych i skrojonych na potrzeby Klienta realizacji badań.
Możliwość tworzenia ankiet dostosowanych do potrzeb Klienta, np. tworzenie nowych typów pytań, dodawanie dedykowanych layoutów kwestionariusza, możliwość dodawania multimediów itd.
Szybsze uzupełnianie rzadkich grup
Automatyczne odrzucanie nierzetelnych respondentów
System pozwalający śledzenie ruchu użytkowników Internetu, zbieranie i przetwarzanie informacji na ich temat
Monitorujemy ruch około 70% polskich internautów.
InTarget dostarcza wartościowych danych o użytkownikach, umożliwiając ich wykorzystanie również w ramach systemów RTB.
Demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie, dochód. Zainteresowania: Moda, sport, motoryzacja, ubezpieczniea. Intencje: remont, samochód, zmiana pracy.
System umożliwiający mierzenie skuteczności wyświetleń reklam.
Wyświetlenia zliczane przez dzisiejsze adserwery nie do końca oddają to, co rzeczywiście dzieje się z Twoją kampanią. Ilość zliczonych wyśwetleń kreacji to tak naprawdę tylko informacja o próbie wyświetlenia reklamy odbiorcy, a nie faktyczna miara kontaktu. W dynamicznie zmieniającym sie świecie reklamy online powstaje potrzeba na bardziej precyzyjne wskaźniki.
Dostosowywując komunikację do swojej grupy docelowej za pomocą przebadanych kreacji lub targetowania behawioralnego zwiększasz szanse na większą konwersję i CTR. Często nawet najlepiej przygotowane kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów jeśli wyświetlane są u wydawców, którzy nie optymalizują swoich placementów pod kątem widoczności.
Coraz większa różnorodność dostawców ruchu na rynku to nie tylko nowe możliwości, ale często nowe i problemy. Limitowane raportowanie, nieweryfikowalni wydawcy, puste odsłony to tylko jedne z wielu problemów. Ograczniczenie się do postawowych wskaźników skuteczności uniemożliwia kontrolę skutecznego wydawania budżetów i odkrywania potencjału w zasięgu dostawców.