Branża finansowa

Service

Badanie efektywności kampanii

Badanie zrealizowane dla radia ESKA w celu zbadania wpływu kampanii reklamowej prowadzonej w radio i w Internecie dla BZWBK.

Czas trwania akcji:
9-27 września
Cele akcji:
Zwiększenie świadomości produktu.
Zwiększenie świadomości zakupowej.
Stworzenie wizerunku konta dla młodych.
Powiązanie marki konta z muzyką.
Konkurs:
Wskazanie hitu pasującego do konta.
Wybór puli hitów przez Bank i cotygodniowe głosowanie na główny hit.
Service

Przykładowe wyniki

Zwiększenie świadomości spontanicznej.

Service

Badanie przeprowadzone w dniach 8-10 października na grupie 200 osób w wieku 18-23 lat. Równy podział ze względu na płeć oraz słuchanie programu imprESKA


Zwiększenie świadomości wspomaganej.

Service

Badanie przeprowadzone w dniach 8-10 października na grupie 200 osób w wieku 18-23 lat. Równy podział ze względu na płeć oraz słuchanie programu imprESKA

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych: Accorp Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jubilerskiej 10
Cele przetwarzania: odpowiedź na zapytanie, marketing własny Accorp Sp. z o.o.
Podstawy prawne przetwarzania: twoja zgoda, prawnie uzasadniony interes
Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu spółek z Grupy ZPR MEDIA
Prawa związane z przetwarzaniem danych:
  1. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych
  2. prawo dostępu do danych
  3. inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: kliknij

Wyrażam zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych spółki Accorp (właściciel Instytutu Badań Pollster) oraz kontakt telefoniczny
Wyrażam zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych firm z Grupy ZPR Media