Service

Autorski system badawczy InData

Autorski system badawczy daje gwarancję efektywnych, rzetelnych i skrojonych na potrzeby Klienta realizacji badań.

Najważniejsze cechy:

Elastyczny system ankietowy

Możliwość tworzenia ankiet dostosowanych do potrzeb Klienta, np. tworzenie nowych typów pytań, dodawanie dedykowanych layoutów kwestionariusza, możliwość dodawania multimediów itd.

System rozdzielania respondentów

Szybsze uzupełnianie rzadkich grup

Kontrola respondentów

Automatyczne odrzucanie nierzetelnych respondentów

Service

System audience targetingu InTarget

System pozwalający śledzenie ruchu użytkowników Internetu, zbieranie i przetwarzanie informacji na ich temat

Najważniejsze cechy:

Zasięg

Monitorujemy ruch około 70% polskich internautów.

Wykorzystanie danych

InTarget dostarcza wartościowych danych o użytkownikach, umożliwiając ich wykorzystanie również w ramach systemów RTB.

Przykładowe dane wynikowe

Demograficzne: wiek, płeć, wykształcenie, dochód. Zainteresowania: Moda, sport, motoryzacja, ubezpieczniea. Intencje: remont, samochód, zmiana pracy.

Service

System AdTime

System umożliwiający mierzenie skuteczności wyświetleń reklam.

Najważniejsze cechy:

Widoczność

Wyświetlenia zliczane przez dzisiejsze adserwery nie do końca oddają to, co rzeczywiście dzieje się z Twoją kampanią. Ilość zliczonych wyśwetleń kreacji to tak naprawdę tylko informacja o próbie wyświetlenia reklamy odbiorcy, a nie faktyczna miara kontaktu. W dynamicznie zmieniającym sie świecie reklamy online powstaje potrzeba na bardziej precyzyjne wskaźniki.

Efektywność

Dostosowywując komunikację do swojej grupy docelowej za pomocą przebadanych kreacji lub targetowania behawioralnego zwiększasz szanse na większą konwersję i CTR. Często nawet najlepiej przygotowane kampanie nie przynoszą oczekiwanych rezultatów jeśli wyświetlane są u wydawców, którzy nie optymalizują swoich placementów pod kątem widoczności.

Otoczenie

Coraz większa różnorodność dostawców ruchu na rynku to nie tylko nowe możliwości, ale często nowe i problemy. Limitowane raportowanie, nieweryfikowalni wydawcy, puste odsłony to tylko jedne z wielu problemów. Ograczniczenie się do postawowych wskaźników skuteczności uniemożliwia kontrolę skutecznego wydawania budżetów i odkrywania potencjału w zasięgu dostawców.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI