Service

Badania produktu

Badania konceptu czy produktu służą sprawdzeniu czy Twój produkt ma szansę odnieść sukces na rynku, a także w jaki sposób można go ulepszyć, aby wzbudził jeszcze większe zainteresowanie?

Dowiesz się:

Jak duże jest zainteresowanie Twoim konceptem lub produktem?

Jakie są jego mocne i słabe strony?

Kto stanowić będzie grupę docelową produktu?

Jak ulepszyć produkt, aby wzbudził jeszcze większe zainteresowanie grupy docelowej?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

 
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych: Accorp Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Jubilerskiej 10
Cele przetwarzania: odpowiedź na zapytanie, marketing własny Accorp Sp. z o.o.
Podstawy prawne przetwarzania: twoja zgoda, prawnie uzasadniony interes
Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu spółek z Grupy ZPR MEDIA
Prawa związane z przetwarzaniem danych:
  1. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych
  2. prawo dostępu do danych
  3. inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu: kliknij

Wyrażam zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych spółki Accorp (właściciel Instytutu Badań Pollster) oraz kontakt telefoniczny
Wyrażam zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych firm z Grupy ZPR Media