Branża finansowa

Service

Badanie efektywności kampanii

Badanie zrealizowane dla radia ESKA w celu zbadania wpływu kampanii reklamowej prowadzonej w radio i w Internecie dla BZWBK.

Czas trwania akcji:
9-27 września
Cele akcji:
Zwiększenie świadomości produktu.
Zwiększenie świadomości zakupowej.
Stworzenie wizerunku konta dla młodych.
Powiązanie marki konta z muzyką.
Konkurs:
Wskazanie hitu pasującego do konta.
Wybór puli hitów przez Bank i cotygodniowe głosowanie na główny hit.
Service

Przykładowe wyniki

Zwiększenie świadomości spontanicznej.

Service

Badanie przeprowadzone w dniach 8-10 października na grupie 200 osób w wieku 18-23 lat. Równy podział ze względu na płeć oraz słuchanie programu imprESKA


Zwiększenie świadomości wspomaganej.

Service

Badanie przeprowadzone w dniach 8-10 października na grupie 200 osób w wieku 18-23 lat. Równy podział ze względu na płeć oraz słuchanie programu imprESKA

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI